چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

کلیات شخصی سازی کارت PVC


کلیات شخصی سازی کارت PVC


پیش از آنکه به این موضوع بپردازیم بهتر است ابتدا تعریف مختصری از شخصی سازی کارت پی وی سی داشته باشیم تا مفهوم این عبارت برایتان آشکار شود.

شخصی سازی کارت چیست؟


شخصی سازی کارت PVC یک فرایند فیزیکی و دیجیتالی است که شرایط کارت را مطابق با نظر مشتریان تغییر می ‌دهد. در این فرآیند مطابق با خواسته کاربر و به کمک پرینتر کارت PVC تغییراتی در اطلاعات سطحی و داخلی کارت ایجاد می ‌شود و اطلاعات مخصوص به کاربر در آن وارد می‌ شود. به عبارتی تمامی کارت ها از یک بدنه با جنس پلاستیک PVC تشکیل شده‌ اند و معمولا یک نوار مغناطیسی، تراشه الکترونیکی و یا آنتن، بر روی بدنه آنها تعبیه می گردد. کارت ها پس از آماده شدن بدنه (تراشه گذاری و …)، می‌بایست شخصی ‌سازی شوند. یعنی اطلاعات لازم بر روی کارت نوشته شود. این اطلاعات برای هر کارت می ‌تواند متفاوت باشد. زیرا برای اشخاص مختلف و موارد گوناگونی به کار می روند.


شماره تماس جهت سفارش چاپ کارت pvc  پی وی سی : 67991-021


روش های شخصی سازی کارت هوشمند


  • ترمال


در این روش، عملیات شخصی سازی کارت هوشمند با استفاده از ریبون های مخصوص انجام می گیرد و طی آن اطلاعات متغیر به وسیله ی دستگاه های مخصوص بر روی کارت چاپ می شوند. در این روش می توان عکس، لوگو و بارکد را بر روی کارت چاپ نمود که این کار هم به صورت رنگی و هم به صورت تک رنگ امکان پذیر است. همچنین در این روش می توان روی کارت های هوشمند PVC اسکرچ (Scratch) نیز قرار داد.


برجسته (Embossing)


در این روش اطلاعات متغیر با ضربه ی درام دستگاه بر روی کارت ها درج می شود. با استفاده از این روش نمی توان عکس، لوگو و بارکد را بر روی کارت چاپ نمود.


انواع شخصی سازی کارت پی وی سی


شخصی سازی کارت هوشمند از دو طریق صورت می گیرد، که عبارتند از : 

 شخصی سازی ساختار فیزیکی کارت

 شخصی‌سازی اطلاعات الکترونیکی کارت



نکاتی در خصوص شخصی سازی کارت ها


  • زمان شخصی سازی اطلاعات الکترونیکی کارت ‌های PVC بین 5 تا 20 ثانیه می باشد.
  • طی این عملیات اطلاعات با سطوح امنیتی مختلف در کارت وارد می ‌شوند. 
  • شخصی سازی موجب امنیت بالای کارت ها می شود، زیرا اطلاعات هر کارت منحصر به ‌فرد بوده و فقط شخص دارنده کارت از آن اطلاع دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.