چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

سایز استاندارد کارت پی وی سی


سایز استاندارد کارت پی وی سی


معمولا کارت های پی وی شسی در اندازه های استانداری تولید می شوند و بر اساس نوع کارت چاپی می توان هر یک از این استاندارها را مورد استفاده قرار داد. در این مقاله انواع سایز استاندارد کارت پی وی سی را تشریح می کنیم که عبارتند از :

  • کارت اعتباری
  • کارت پرسنلی
  • کارت دولتی
  • کارت کلید

در ذیل هر یک از موارد فوق را بصورت مختصر تعریف می کنیم.



کارت اعتباری


کارت های اعتباری معمولا در سایز استاندارد “۲۱/۸*”۳۳/۸ تولید می شوند که اندازه مناسب برای کارت های شناسایی می باشد. این سایز کارت پی وی سی pvc معمولا جهت چاپ کارت شناسایی کاربرد دارد که می توان از آن در محل کار یا مدارس به عنوان کارت کنترل تردد، کارت حضور و غیاب، کارت های کتابخانه، کارت های عضویت،کارت های وفاداری، کارت های هدیه و موارد دیگر استفاده نمود.

 


کارت پرسنلی


کارت های پرسنلی معمولا کمی بزرگتر از اندازه ی استاندارد و در ابعاد “۳*”۴ می باشند. این نوع کارت ها بسیار عالی هستند زیرا در صورت استفاده در کنفرانس ها، کنوانسیون ها، نمایشگاه ها و موارد دیگر، دیداری بهتر را ارائه می دهند. کارت های مذبور به راحتی از فواصل دورتر دیده می شوند و فضای بیشتری برای طراحی لوگو یا اطلاعات منحصر به فرد دارند.



کارت دولتی


این نوع کارت ها کمی بزرگتر از اندازه استاندارد چاپ می شوند، هرچند که آنها به اندازه کارت پرسنلی نیستند. سایز این کارت معمولا در ابعاد “۲۵/۸*”۳۷/۸ می باشد و معمولا برای پرسنل نظامی و سایر نهادهای دولتی استفاده می شود تا نشان ها از راه دور دیده شوند.



کارت کلید


کارت کلید ها معمولا در سایز “۲*”۱ تولید می شوند و دارای پانچ دایره ای هستند که به آنها اجازه می دهد تا روی حلقه های کلیدی کشیده شوند. معمولا این نوع کارت ها برای پاداش و کارت های وفاداری مورد استفاده قرار می گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.