چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

انواع کارت تخفیف



  انواع کارت تخفیف  



کارت تخفیف 


کارت تخفیف نوعی کارت پی وی سی است که اغلب کسب و کارها آنها را در ازای خرید بیشتر به مشتریان خود ارائه می نمایند. مراکز و سازمان ها به موجب کارت تخفیف خدمات متنوعی را برای مشتریانشان در نظر می گیرند. بنابراین می توان کارت تخفیف را بعنوان ابزاری معرفی نمود که از طریق آن می‏ توان بدون مراجعه به بانک ها و صرف وقت و هزینه جهت افتتاح حساب، از تمام خدمات و امکاناتی که آنها ارائه می نمایند استفاده نمود.

ویژگی های کارت تخفیف پی وی سی


خدماتی که به موجب استفاده از کارت تخفیف به دارندگان آن ارائه می گردد باعث کاهش هزینه ‏های اقشار مختلف جامعه و علی الخصوص قشر متوسط و کم درآمد می گردد. میزان مبالغی که در این کارتها وجود دارد از مقداری که در کارت های خرید و هدیه وجود دارد بیشتر می باشد. همچنین از آنجایی که این کارت ها از جنس pvc تولید می شوند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.



انواع کارت تخفیف 


     1- کارت تخفیف بانکی


کارت تخفیف بانکی مورد استفاده در دستگاه های کارت خوان می باشد. بنابراین اگر آن ها را درون کارتخوان بکشیم، خود دستگاه به صورت خودکار به میزان درصد تخفیفی که برای آن در نظر گرفته شده است، مبلغی را از کارت تخفیف کسر می کند.



   2 - کارت تخفیف غیر بانکی


کارت تخفیف غیر بانکی را می توان به عنوان کارت شناسایی استفاده کرد. در این دسته از کارت ها تمام تراکنش ها، به صورت نقدی یا از طریق سایر کارت های مشترک، در مراکز طرف قرارداد صورت می گیرد.

چاپ کارت تخفیف


این شرکت با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ کارت pvc ، امکانات زیر را  در زمینه چاپ کارت تخفیف به مشتریان ارائه می نماید:


  • صدور کارت تخفیف پی وی سی و انجام خدمات شخصی سازی
  • چاپ اطلاعات متغیر روی کارت و استفاده از متن دلخواه شما
  • کدگذاری کارت تخفیف
  • چاپ و طراحی کارت متناسب با سلیقه شما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.