چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

3 عامل مهم در قیمت گذاری کارت های پی وی سی



 3 عامل مهم در قیمت گذاری کارت های پی وی سی 



قیمت گذاری کارت های pvc بر اساس عوامل گوناگونی انجام می گیرد. طی این نوشتار قصد داریم سه عامل مهم در قیمت گذاری کارت های پی وی سی را بیان نماییم.



  • قیمت گذاری کارت های پی وی سی بر اساس نوع کارت


مهمترین عاملی که قیمت گذاری کارت های پی وی سی تحت تاثیر آن انجام می شود نوع کارت پی وی سی pvc است.

 این نوع کارت های دارای انواع گوناگونی می باشند که عبارتند از : 

کارت های ساده، هوشمند RFID و مغناطیسی(مگنت) که هر کدام مناسب برای چاپ نوعی از کارت ها می باشد. 

همچنین لازم به ذکر است که قیمت هر یک از کارت های پی وی سی بر اساس تکنولوژی ساخت و همچنین قابلیت هایی که دارند مشخص می شود.




  • قیمت گذاری کارت های پی وی سی بر اساس تکنولوژی چاپ


همانگونه که در فوق اشاره نمودیم کارت های PVC در انواع مختلفی وجود دارند. همچنین لازم به ذکر است که طریقه ی چاپ هر یک از آنها با دیگری متفاوت است. همچنین برای چاپ هر یک از آنها از نوعی پرینتر استفاده می شود و از تکنولوژی های مختلفی برای چاپ استفاده می نمایند. بنابراین می توان یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری کارت های پی وی سی را تکنولوژی چاپ پرینتر معرفی نمود.



  • قیمت گذاری کارت های پی وی سی بر اساس نوع چاپ


سومین عاملی که می تواند روی قیمت چاپ کارت پی وی سی اثر بگذارد نوع چاپ آنها می باشد. معمولا برای چاپ کارت های پی وی سی از دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست استفاده می شود. هر یک از این روش ها با دیگری متفاوت بوده و شامل مراحل مختلفی می باشد، به همین دلیل نیز قیمت آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

چاپ دیجیتال برای چاپ کارت با تیراژهای پایین کاربرد دارد و قیمت آن بالاتراست.

چاپ افست نیز مناسب برای چاپ تیراژهای بالا با طرح ثابت می باشد و از قیمت مناسبتری نسبت به چاپ دیجیتال برخوردار است. 

چاپ کارت حضور و غیاب



 چاپ کارت حضور و غیاب 



چاپ کارت حضور و غیاب به منظور نظارت بر رفت و آمد پرسنل یک سازمان یا شرکت و کنترل حضور و غیاب آنها صورت می پذیرد. طی این نوشتار قصد داریم کارت حضور و غیاب را معرفی نماییم و مزایای آن را بیان کنیم.



کارت حضور و غیاب چیست؟



کارت حضور و غیاب نوعی کارت پی وی سی به شمار می رود که معمولا در موسسات و برای مدیریت منابع انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کارتها را می توان به عنوان ابزاری برای کنترل تردد کارمندان یک مجموعه دانست. از جمله اقداماتی که می توان با استفاده از این نوع کارت ها انجام داد ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان می باشد.



چگونگی چاپ کارت حضور و غیاب



چاپ کارت حضور و غیاب معمولا از جنس پی وی سی صورت می گیرد، زیرا این جنس دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی می باشد. از آنجایی که کارت های حضور و غیاب به صورت روزانه و طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند.بنابراین آنها را از جنس پی وی سی تولید می نمایند تا مقاومت آنها افزایش یابد. 



انواع چاپ کارت حضور و غیاب



چاپ کارت حضور و غیاب می تواند با شخصی سازی همراه باشد. همچنین در صورت نیاز مشتری می توان اطلاعات مربوط به کارکنان را بر روی کارت ها درج نمود و سپس آنها را رمز گذاری کرد. شرکت پرینتیم مفتخر است تا بعنوان یکی از تأمین کنندگان کارت های پی وی سی خدمات خود را در زمینه چاپ کارت های حضور و غیاب پی وی سی به مشتریان خود ارائه نماید.



چاپ کارت حضور و و غیاب در پرینتیم


تیم متخصص و مجرب این مجموعه همواره در تلاش است تا با طراحی و چاپ کارت های پی وی سی با کیفیت، بهترین خدمات را به کلیه سازمان ها و ارگان ها ارائه نماید.

انواع کارت تخفیف



  انواع کارت تخفیف  



کارت تخفیف 


کارت تخفیف نوعی کارت پی وی سی است که اغلب کسب و کارها آنها را در ازای خرید بیشتر به مشتریان خود ارائه می نمایند. مراکز و سازمان ها به موجب کارت تخفیف خدمات متنوعی را برای مشتریانشان در نظر می گیرند. بنابراین می توان کارت تخفیف را بعنوان ابزاری معرفی نمود که از طریق آن می‏ توان بدون مراجعه به بانک ها و صرف وقت و هزینه جهت افتتاح حساب، از تمام خدمات و امکاناتی که آنها ارائه می نمایند استفاده نمود.

ویژگی های کارت تخفیف پی وی سی


خدماتی که به موجب استفاده از کارت تخفیف به دارندگان آن ارائه می گردد باعث کاهش هزینه ‏های اقشار مختلف جامعه و علی الخصوص قشر متوسط و کم درآمد می گردد. میزان مبالغی که در این کارتها وجود دارد از مقداری که در کارت های خرید و هدیه وجود دارد بیشتر می باشد. همچنین از آنجایی که این کارت ها از جنس pvc تولید می شوند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.



انواع کارت تخفیف 


     1- کارت تخفیف بانکی


کارت تخفیف بانکی مورد استفاده در دستگاه های کارت خوان می باشد. بنابراین اگر آن ها را درون کارتخوان بکشیم، خود دستگاه به صورت خودکار به میزان درصد تخفیفی که برای آن در نظر گرفته شده است، مبلغی را از کارت تخفیف کسر می کند.



   2 - کارت تخفیف غیر بانکی


کارت تخفیف غیر بانکی را می توان به عنوان کارت شناسایی استفاده کرد. در این دسته از کارت ها تمام تراکنش ها، به صورت نقدی یا از طریق سایر کارت های مشترک، در مراکز طرف قرارداد صورت می گیرد.

چاپ کارت تخفیف


این شرکت با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ کارت pvc ، امکانات زیر را  در زمینه چاپ کارت تخفیف به مشتریان ارائه می نماید:


  • صدور کارت تخفیف پی وی سی و انجام خدمات شخصی سازی
  • چاپ اطلاعات متغیر روی کارت و استفاده از متن دلخواه شما
  • کدگذاری کارت تخفیف
  • چاپ و طراحی کارت متناسب با سلیقه شما