چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc

مرکز فروش و خدمات چاپ کارت pvc

چاپ کارت حضور و غیاب



 چاپ کارت حضور و غیاب 



چاپ کارت حضور و غیاب به منظور نظارت بر رفت و آمد پرسنل یک سازمان یا شرکت و کنترل حضور و غیاب آنها صورت می پذیرد. طی این نوشتار قصد داریم کارت حضور و غیاب را معرفی نماییم و مزایای آن را بیان کنیم.



کارت حضور و غیاب چیست؟



کارت حضور و غیاب نوعی کارت پی وی سی به شمار می رود که معمولا در موسسات و برای مدیریت منابع انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کارتها را می توان به عنوان ابزاری برای کنترل تردد کارمندان یک مجموعه دانست. از جمله اقداماتی که می توان با استفاده از این نوع کارت ها انجام داد ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان می باشد.



چگونگی چاپ کارت حضور و غیاب



چاپ کارت حضور و غیاب معمولا از جنس پی وی سی صورت می گیرد، زیرا این جنس دارای مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی می باشد. از آنجایی که کارت های حضور و غیاب به صورت روزانه و طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند.بنابراین آنها را از جنس پی وی سی تولید می نمایند تا مقاومت آنها افزایش یابد. 



انواع چاپ کارت حضور و غیاب



چاپ کارت حضور و غیاب می تواند با شخصی سازی همراه باشد. همچنین در صورت نیاز مشتری می توان اطلاعات مربوط به کارکنان را بر روی کارت ها درج نمود و سپس آنها را رمز گذاری کرد. شرکت پرینتیم مفتخر است تا بعنوان یکی از تأمین کنندگان کارت های پی وی سی خدمات خود را در زمینه چاپ کارت های حضور و غیاب پی وی سی به مشتریان خود ارائه نماید.



چاپ کارت حضور و و غیاب در پرینتیم


تیم متخصص و مجرب این مجموعه همواره در تلاش است تا با طراحی و چاپ کارت های پی وی سی با کیفیت، بهترین خدمات را به کلیه سازمان ها و ارگان ها ارائه نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.